Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія. Хімія.
  • Біологія. Практична психологія.
  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія. (інформатика)
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.
  • Біологія. (хімія)
  • Географія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


«Навчально-польова практика»

  Невід’ємною складовою частиною підготовки студентів природничо-географічного факультету до роботи вчителя є польова практика, роль якої надзвичайно важлива в навчально-виховному процесі. Учитель географії та біології повинен добре знати сучасний стан географічної оболонки в цілому та окремих ландшафтів, тенденції їхнього розвитку, а також вміти проводити спостереження за окремими компонентами природи, вести польові стаціонарні і маршрутні економіко-географічні дослідження і спостереження. 1TaDiRzILEn0

Польова практика з геології в Карпатах під керівництвом проф. С.Г. Половки

Головною метою навчально-польових практик з дисциплін географічного та біологічного циклів є закріплення і поглиблення знань, набутих студентами під час вивчення їх теоретичних основ з I по IV курс .

Навчально-польові практики проводяться у літній період і, як правило вони є комплексними. Маршрути практик дуже різноманітні:

– Карпати (с. Колочава Закарпатської обл.), – Кримський півострів (туристичні маршрути), – узбережжя Чорного, Азовського морів, – Шацькі озера (с. Світязь Волинської області), – Долина річки Південний Буг (с. Ставки Вінницької обл.), – Долина річки Дніпро (м. Канів Черкаської обл.), – Заповідник Асканія-Нова (Херсонської обл.), – м. Умань та Уманський район (туристичні маршрути).

3

Вивчення гідрологічних характеристик Південного Бугу

4

Доцент О.І. Ситник проводить польову практику з геоморфології

Практика включає три етапи: підготовчий, експедиційно-польовий і камеральний (заключний). 1. Підготовчий період практики розпочинається завчасно до початку строку польових спостережень та досліджень і включає навчально-методичну і технічну підготовку. Навчально-методична підготовка передбачає: а) ознайомлення студентів з метою і завданнями практики, методами і прийомами роботи, б) попереднє вивчення програми практики і її маршруту, а також району практики за літературними та картографічними матеріалами, Організаційна підготовка включає: а) бесіду керівника зі студентами стосовно правил і норм поведінки на практиці, б) ознайомлення студентів з інструкцією по техніці безпеки, в) розподіл обов’язків між студентами в групі на період практики, г) вирішення низки організаційних питань (підготовка документації, розсилка ділових листів в окремі пункти практики, отримання фінансових ресурсів, медогляд і т.п.). Технічна підготовка включає підбір навчальних матеріалів і обладнання для проведення практики.

IMG_0295 IMG_0220

Вивчення узбережжя Чорного моря під час польової практики

2. Експедиційно-польовий період включає час від моменту виїзду студентів до моменту повернення. Він передбачає не лише збір і накопичення фактичного матеріалу, вивчення об’єктів у вузлових пунктах практики, а й географічні спостереження впродовж маршруту практики. У польовий період студенти: ведуть індивідуальний щоденник спостережень, періодично беруть участь у веденні групового щоденника, проводять збір і обробку матеріалів згідно персональних та групових завдань.

3. Заключний етап передбачає необхідну камеральну обробку зібраних матеріалів і підведення підсумків практики. Цей етап може становити до 20% часу практики.

Безымянный Безымянный

Під час навчально-польової практики студенти відвідують історико-культурні пам’ятки нашої держави

Таким чином «родзинкою» навчання на нашому факультеті є проведення щорічних навчально-польових практик у різних куточках України, під час яких студенти мають змогу не лише краще засвоїти теоретичний матеріал, а й покращити загальний стан організму.

_DSC0768

Яке щастя вдихнути повітря «підкореної вершини»!!!
Наверх