Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія. Хімія.
  • Біологія. Практична психологія.
  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія. (інформатика)
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.
  • Біологія. (хімія)
  • Географія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


«Участь у Тижні географії»
Опубліковано: 29.05.2017, 8:28

У рамках співпраці Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини 24 травня 2017 р. викладачі кафедри географії та методики її навчання, доценти Марина Кугай, Олексій Ситник взяли участь у заходах, присвячених Тижню географії у Гайворонському політехнічному коледжі Кіровоградської області.

 З метою підвищення культурного та освітнього рівня, розширення географічного світогляду студентів та на відзначення Року Японії в Україні Марина Кугай прочитала лекцію із економічної та соціальної географії зарубіжних країн на тему: «Японія – економічний гігант»

1Лекція Марини Кугай «Японія – економічний гігант» для студентів коледжу

2Також для викладачів коледжу був проведений семінар «Освітнє середовище Фінляндії: сучасний стан, досягнення, перспективи». На семінарі розглядалися питання:
1. освіта Фінляндії – від предметів, до проектів;
2. освітній рівень викладачів ВНЗ як чинник якісної підготовки фахівців;
3. можливості проходження стажування викладачів у навчальних закладах зарубіжних країн.

3Виступ Марини Кугай «Освіта Фінляндії – від предметів, до проектів»4

Виступ Олексія Ситника «Освітній рівень викладачів ВНЗ як чинник якісної підготовки фахівців»

5Учасники семінару

Наверх