Науково практичний семінар науковців кафедри біології та методики її навчання та вчителів загальноосвітніх закладів міста

Опубліковано: 14.04.2017, 10:24

Нещодавно на природничо-географічному факультеті відбувся науково-практичний семінар на тему «Місце наукових досліджень з біології під час вивчення предмету у загальноосвітніх закладах».
Організаторами семінару виступили кафедра біології та методики її навчання природничо-географічного факультету Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини та Відділ освіти Уманської міської ради Черкаської області.
До організаційного комітету увійшли: Красноштан І.В.  к.б.н., доц., зав. кафедри біології та методики її навчання; Миколайко В.П. к.с.-г.н., доц., декан природничо-географічного факультету; Якимчук Р.А. к.б.н., доц., зав. лабораторією інноваційних технологій навчання біології; Мельник О.І. начальник відділу освіти Уманської міської ради; Плющ Т.М. методист відділу освіти та старші викладачі кафедри біології та методики її навчання, методисти Гензьора Т.М. і Небикова Т.А.
Із привітальним словом до учасників семінару звернулися Миколайко В.П. к.с.-г.н., доц., декан природничо-географічного факультету та Мельник О.І. начальник відділу освіти Уманської міської ради.
У теоретичній частині семінару були представлені доповіді Плющ Т.М., методисту відділу освіти «Роль науково-дослідницької діяльності учнів у формуванні наукового світогляду школярів» та Гензьори Т.М., старшого викладача кафедри біології та методики її навчання «Теоретичні та практичні основи формування наукового світогляду школярів».
1У практичній частині семінару були представлені доповіді викладачів кафедри біології та методики її навчання Скакун В.О. «Використання видів та сортів роду Buddleja L. у шкільних дослідженнях»;
2Семененко І.В. «Використання біологічних досліджень видів роду Hibiscus L. у розвитку предметних компетентностей школярів»; 3Косар К.П. «Біоекологічні особливості представників роду Prunus L., перспективних для садово-паркового господарства»; 4Андрієнко О.Д. «Представники роду Amelanchier Medik. (ірга) як об’єкт ботанічних досліджень у загальноосвітніх закладах». 5Під час обговорення презентованих доповідей всіх присутніх було запрошено на імпровізований «Ботанічний чай», що передбачав дегустацію чаю із квітів гібіскусу та плодів ірги у вигляді желе і варення та як компонент фруктових тістечок.6На завершення семінару садивний матеріал представників обговорюваних родин із детальними консультаціями щодо вирощування та догляду було запропоновано усім бажаючим і небайдужим. 7


Наверх