Онлайн реєстрація

Природничо-географічний факультет
Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини
пропонує Вам заповнити анкету вступника.

Надіславши анкету абітурієнта, Вас постійно повідомлятимуть про особливості вступної кампанії та терміни проведення профорієнтаційних заходів в університеті.

Бажаю навчатись за такими спеціальностями:

  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Географія. (землевпорядкування та кадастр)
  • Біологія. (практична психологія)
  • Біологія. Хімія.
  • Хімія. (інформатика)
  • Хімія. Біологія.
  • Біологія. Хімія.
  • Біологія. Практична психологія.
  • Географія. Біологія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія. (інформатика)
  • Біологія.
  • Географія.
  • Хімія.
  • Біологія. (хімія)
  • Географія. (краєзнавчо-туристична робота)
  • Хімія.

Форма навчання:

Про себе повідомляю:

Прізвище, ім'я, по-батькові:
Дата народження:
Назва навчального закладу:
Рік закінчення:
Адреса постійного проживання:
Область, район:
Населений пункт:
Вулиця, будинок:
Моб. телефон:
Електронна адреса:


«25 років  науково-дослідній лабораторії «Екологія і освіта»»
Опубліковано: 10.02.2017, 10:50

Науково-дослідна лабораторія «Екологія і освіта» створена згідно наказу ректора університету №13 від 10.02.1992 р. з метою реалізації на регіональному рівні «Основ національної екологічної політики.

Науковий координатор лабораторії – Інститут агроекології і природокористування НААН України

Основні напрями діяльності лабораторії:

  • ✓ вивчення біологічного і ландшафтного різноманіття Центральної частини України та вплив на нього екологічних чинників;
  • ✓ вивчення екологічного стану водних ресурсів басейну річки Південний Буг;
  • ✓ дослідження потенціалу екосистем регіону та створенням нових заповідних територій;
  • ✓ розробка технологій природоохоронної діяльності;
  • ✓ залучення студентської та учнівської молоді до природоохоронних акцій «Не рубай ялинку», «Відходам друге життя», «Дзвони Чорнобиля», «Година Землі», тощо.
  • ✓ підготовка докторських і кандидатських дисертацій, студентських кваліфікаційних та курсових робіт;
  • ✓ видавництво монографій, посібників, збірників наукових праць;
  • ✓ проведення конференцій, семінарів, круглих столів.
  • ✓ організація різноманітних виставок, конкурсів екологічного та природоохоронного спрямування.

Співпраця

з державними структурами, науковими установами, освітніми закладами та громадськістю.

Науково-дослідна лабораторія координує діяльність екологічних лабораторій Сумівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за наказом відділу освіти Бершадської районної державної адміністрації Вінницької області та Крачківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів за наказом відділу освіти Маньківської районної державної адміністрації Черкаської області.

Результати роботи за 25 років:

  • ✓  проведено більше 20 науково-практичних експедицій;
  •  функціонує наукова школа професор Совгіри С. В. «Екологія, охорона навколишнього середовища: освіта, наука, практика»;
  • ✓ захищено 2 докторських і 14 кандидатських дисертацій, магістерські та дипломні роботи, більшість з яких виконано на замовлення освітніх установ та відповідних організацій;
  • ✓ виконано 8 держбюджетних тем;
  • ✓ видано «Наукові записки екологічної лабораторії УДПУ» (19 випусків); понад 600 наукових, навчальних та навчально-методичних праць;
  • ✓ проведено міжнародних − 3, Всеукраїнських − 11, регіональних − 78 науково-практичних конференцій та понад 90 семінарів, круглих столів, майстер-класів;
  • ✓ учасники проблемних студентських груп «Ми і довкілля», «Передбачити і запобігти» щорічно беруть участь у Всеукраїнських конкурсах, форумах, конференціях і є неодноразовими переможцями олімпіади з екології (8), дипломи (12), грамоти (17);
  • ✓ члени МАН посідають призові місця на Всеукраїнських та обласних конкурсах наукових учнівських робіт;
  • ✓ лабораторія є триразовим переможцем Всеукраїнського конкурсу «До чистих джерел»;
  • ✓ створено 13 нових заповідних об’єктів;
  • ✓ систематично здійснюється природоохоронна робота: озеленення, благоустрій населених пунктів та навчальних закладів, очищення водних джерел, укріплення берегів, встановлення інформаційних щитів біля витоків малих річок;






Наверх